niedziela, 23 czerwca 2013

1. Jedno jest ważne

d, B, d, B
W tej małej wiosce żyły dwie siostry d, B
i nikt do tej pory o nich nie słyszał
dopóki Jezus z nieba nie przyszedł
ze swymi uczniami tam nie zawitał

Przyjęła go Marta do swego domu d, a, B, C
wiedząc że jest to posłaniec Boży
i tak się przejęła usługiwaniem
że zapomniała o świecie Bożym

Zaczęła myśleć co podać do stołu
i jak zadowolić tych zacnych gości
a na dodatek jej własna siostra
nie dbała o to aby jej pomóc

Marto, Marto troszczysz się o wiele spraw F, C, d
a tak mało potrzeba, B, C
tylko jedno jest ważne
i Maria to co dobre wybrała.
Nikt nie ma prawa, aby ją tego pozbawić B, C, F/ B C d
/Moja obecność i Słowo na zawsze przy niej zostaną/

Maria faktycznie nie zadbała o siostrę
i gościom w niczym nie usłużyła
siedziała tylko u stóp Jezusa
i zasłuchała się w Jego słowie

To jeszcze bardziej Martę złościło
aż powiedziała Jezusowi co czuje
„Dlaczego Panie ty nie dbasz o to
, że moja siostra zostawiła mnie samą.

Ja was przyjęłam i ja wam służę,
a ona siedzi i nic nie robi.
Powiedz jej aby przyszła mi pomóc”
Lecz Jezus te słowa do Marty kieruje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz