środa, 19 czerwca 2013

4. Duszy mej pasterz (Psalm 23)


Pan jest pasterzem moim                                  h, D, G, A
Niczego mi nie braknie
Na niwach zielonych pasie mnie
Nad wody spokojne prowadzi mnie
 
Duszę moją pokrzepia                                       A, G
Wiedzie mnie ścieżkami sprawiedliwości         h, D
Ze względu na imię swoje                                 G, A, h/ C, D, E, G

Choćbym nawet szedł ciemną doliną                C,F,G,F
Zła się nie ulęknę, boś Ty ze mną
Laska twoja i kij twój mnie pocieszają
Zastawiasz przede mną stół
wobec nieprzyjaciół moich

Namaszczasz oliwą głowę moją,
kielich mój przelewa się
Dobroć i łaska towarzyszyć mi będą
Przez wszystkie dni życia mego
I zamieszkam w domu Pana mego przez długie dni

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz